Sejak Bile Ehh?

Daisypath Anniversary tickers

Jom follow saye ;)

Sabtu, 23 April 2011

Janganlah kacauuuuuu..! Eiiiiii~

Huhu..lepas je sesi pertemuan yang tak disangka itu, aku terus je balik. KOSONG.
Tak rasa ape pon..(ececeiiii.. ;p)

Esoknya, bangun je pagi ada orang call.
SHAH..! Huhu..terlupa plak aku ada bagi no fon kat dia malam tadi.
Erm..bukan apa, setakat nak kawan2 ape ade hal kan?
Lagipun aku bukan tak kenal kezen dia tuu..
so, masalah besar ke kalau aku kasik no phone aku kat dia betul tak?
(pehhhhhh..nasib gua pandai kaberrr..!)

Korg rase aku layan dia ke lepas tu?
Hihi..takpe, biar aku jawab sendiri soklan tu..
Konpem dia smpai naik fed up call aku yang tak reti nak jawab..
Mesej tak reti balas..
Tapi..dia ni laennnn tuu..tak give up..sampai aku rase rimas okay..

Dan oleh kerana perangai dia yang mcm tu..(selalu call,n msej..ajak jumpa)
Aku dah terbiasa..maknenye, bila dia tak call aku..rase mcm tak complete plak seharian aku..
Ini sudah mendatangkan kemusykilan nie..JATUH cinta? Jgn main gila woooo...
Lekkk luuuuuuuuuuuuuhhhhhh...
He cares a lot for me..tapi sayangnye..i nie ade someone special..

Haaaa..korang jangan tiru perangai orang curang nie yerrrr..jahat tauuuu!

Walaupun si SHAH (poyo) a.k.a Encik Apit nie tau aku ade 'boifren', dia still lagi nak try2 gua..
Hoiiiiiiiii..nati 'boifren' kite marah awak baru tauuuuu..!

Dah ade Boifren..?? Jeng jeng jenggggggg...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan