Sejak Bile Ehh?

Daisypath Anniversary tickers

Jom follow saye ;)

Ahad, 24 April 2011

Dilema betul nieeee..

Alaaaaaaaaa..korang jangan lah marah..
Bukan sengaja untuk curangggg ponnn..***boleh???

Hihihi..japs2..taknak cite la pasal curang itu..
Sebab kitorang (aku ngn 'boifren') bukannye close mane pon.
Rasa mcm cannot go je..bukan sbb ape..mcm ade GAP.
Takleh in.
Padehal, dia okay je..baik, pandai, ade rupa..hurmm okay je!

Atau dia yang takleh nak in ngan aku? Ntah..sebab aku tatau nak communicate dgn dia camne.
Tak sampai 'rasa' tuuu dlm hati aku..
Lagipun, pas je kitorg break..(ishhh..boleh gunapakai ke pkataan break nie? ) dia pun tak lama terus ada GF baru..soo..ape ade hal kan?

Cuma time aku cakap dengan dia, aku tak menipula..just give him a simple explanation.

"berkata benar, walaupun ianya sepahit kopi tanpa gula"

Aku cakap yang aku tak boleh nak tolak cinta si Shah nie.
Memang tak boleh..sebab nanti akan effect hidup aku dgn dia kalau aku terus tipu diri sendiri.

Memang salah aku sebab bermain dengan api.
Tapi..kputusan aku ade baik n buruk nye sendirik.

Maybe menyakitkan hati si dia. Tapiiii..at least aku tak tipu dia lama2..
Memang aku curang, tapi dgn harapan..masjid yang akan aku bina dgn shah akan berdiri dengan baiknya.
InsyaAllah. :)

**brape banyak TAPI lah ko ni eira..
Masjid...???? OOOppspss..kenapa SHAH?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan